Livet suger, och vi äter blommor...

Tjabba tjena.
Nu sitter jag här hemma och tråkar med mitt trevliga sällskap Vale. Han är jätte ''rolig'' jag slår upp ord i ordlistan i hans rygg och kollar glosorna då och då. Jag och Vale. Nej men har spanska glosor till imorgon inte alls kul men det kunde varit värre. Dagen har variiit precis normal ?! Så tänker inte tråka ut ngn mer än mig själv med den. Dagens ämne idag är Svenska det var chill i dill. 
Jag har kommit på att alltid när vi i min ålder förändras ngt som: vi har inga håltimmar i 8;an ? och att det är strul med cafeterian och massa sånt skit. Fast vissa saker blir ju bättre också.Imorgon är det Fredad JIPPI elr elr ?! Jupp .

Hej då jag heter Mathilda och jag käkar bajjamajor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0