Försenad Fredag ;D

Sorrry har varit väldigt dålig upptatering på sistone, har varit mycket nu vid skolavslutningen.
Ja.. Nu är det SOMMARLOV äntligen och jag har verkligen längtat efter det, för mitt huvud är lite väl överbelastat just nu.
Jag vill gå i 7;an ett år till det hade verkligen inte skadat men jag lyfter mina tunga föttar och går vidare.
I fredags önskade jag att det inte skulle tatt så lång tid i aulan som det gjorde för vi hann inte träffas knappt i klassrummet och säga hejdå. Tummen ner för att Sussi (; ska sluta.. Och Joanna med men dte var ju hennes egna val men hoppas jag kan hålla samma takt med den nya läraren eller dom nya...
Alla var verkligen jätte fina i deras klänningar och frisyrer.




// Mathilda.

Kommentarer
Postat av: heidi

jag är så sur, tänk att gå till skolan och inte ha ngn sussi!

AH!

inga "åse, är det här rätt fot" komentarer,

inga släpande steg, inga glada miner!

AH!



jag kmr sakna suss som tusan!

även joanna, hon är också färsig :D

2009-06-16 @ 19:07:45
Postat av: Mathilda

SUCK; Jag med !!!! if i can turn back tima a little ;;)

2009-06-16 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0