löördag

Åkte till Heidi bid halv åtta tiden kom dit och alla ( Elin också ) var hyper ett tag sedan blev typ alla helt trötta och slöa...
Vi såg på en uttav mina favoritfilmer, Bring it on all or nothing. Men vi flesta somna innan slutet men Elin satte igång Bee movie men vi somnade allihopa...
Sen vaknade jag och heidi först och elin sist som vanlig då satte vi igång allt en kvinna vill ha men såg inte hela på den heller ?!
Sedan gick vi ut och fotade och det kmr bilder i ett inlähh som kommer här lite senare. I alla fall fortsatte vi att kolla på fil vi såg på ngn The cliuqe, den var lite barnslig ? men det var ett fint budskap i den i alla fall.
Här kmr ngra bilder från kvällen .. Min dator laggar också så alla bilder tar 10 minuter att bara öppna.. ;@ Känner mig urusel.. Vill ha internet för det håller på att tona bort med tiden nu. Vill bara slänga ut allt i en vattenpöl på gatan ;'(
Hahahahah

Kram Mathilda ((:










 Inga bilder på Heidi men det kmr i nästa inlägg JAG LOVAR..

Kommentarer
Postat av: Juliana (:

MEN ÅH!! Mathilda jag ville ju se bilderna, haha (:



puss <3

2009-09-22 @ 20:43:40
URL: http://julianabloggar.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Emma (:

hahahaha, heidi blev dissade (; mohahha (: <3

2009-09-22 @ 20:54:13
Postat av: maaathilda

Hahahahah sry alla men dom kmr när min data slutar lagga ;D <3

2009-09-22 @ 21:30:37
Postat av: Cajsa

Kan du inte lägga upp bilderna från lägerskolan?? <3

2009-10-02 @ 15:49:51
URL: http://hokerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0