Löördag.

GRATTIS HEIDI PÅ DIN NAMNSDAG.
Idag blir et verkligen en hemma dag ska vara ensam med min broder senare ikväll så får fixa middagen själv (a) Och det bli min favorit mat ..
Kollade på bio igåår Sommaren med Göran. sen kollade jag också på picture this elr that. Men dock inte på en stor bio duk. Jag har även varit duktig och läst ut Jonas Gardell, en komikers uppväxt. Det var en.. stark? Bok, jag vet inte riktigt men han skriver bra och man blir riktigt ledsen av att föstå hur vissa barn har det.. Vi fick boken Onsdags och vi skulle läsa ut den snabbt så vi hann med boken låt den rätte komma in. För i skolan har vi nämligen en sådan här ''bok klubb'' som innehåller mig Linnea,Heidi,Elin & Juliana.
Fast Elin och Juliana är sjuka och läste även på klassonheidi.blogg.se att Emma mådde dåligt hon med. Hoppas inte att jag bli smittat nu till lägerskolan som vi ska på om typ 2 veckor.
Kram ha det bra.

Kommentarer
Postat av: heidi,

tack vännen :)



sv; haha, det går bra.

tänkte läsa ut den ikväll, du var tydligen klar, var slutet bra? :D <3

2009-09-05 @ 11:49:09
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: Världens bästa emma (:

jag mår bättre idag och jag kommer nog till skolan på måndag (Y)

2009-09-05 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0