Söndaag..

Hallå vackra söndag den 13 september 2009..

Idag har man slappat och .. En guldstjärna till mig för jag har joggat :D
Annars har jag nästan inte gjort ingenting. Jag har varit ute och fotat lite..
Skola i morgon men kommer inte förren lunch, ska ju kolla upp i min ''mun'' när jag väl ska sätta på tandställningen. Så jag missar syslöjden BUHU!
Sedan på onsdag åker man ju på lägerskola till .. ngt ställe jag vet faktiskt inte vad det heter ?!
Nu ska jag gå och slappa lite till. Det kan jag behöva.

Hej då ''alla'' bloggläsare ((;












Kommentarer
Postat av: heidi

riktigt fina :)

2009-09-13 @ 19:01:27
Postat av: maathildaa

Danke ((:

2009-09-13 @ 20:49:56
Postat av: The T<3

Sv; Tack desamma =D

Jättefina bilder!

2009-09-15 @ 18:43:56
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0